Pliki COOKIES
Strona ta wykorzystuje pliki cookies w celu realizacji swoich usług i funkcji zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz samodzielnie dostosować warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
KLAUZULA RODO
Klauzula informacyjna dla klientów i kontrahentów.
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych RODO) informuję, iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji „EKOWIK” Sp. z o.o. z siedzibą ul. Droga Chłapowska 21, 84-120 Władysławowo („Spółka”).
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się na adres: iod@ekowik.com.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- Realizacji ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków na podstawie art.6 ust.1 lit c RODO,
- Realizacji umowy na dostarczanie wody i odprowadzanie ścieków a także umów na dostawę towarów i usług (kontrahenci) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- W ramach świadczenia usługi Internetowego Biura Obsługi Klienta na zasadach określonych w Regulaminie IBOK (w szczególności utworzyć Ci konto, umożliwić korzystanie z poszczególnych funkcjonalności IBOK, obsłużyć ewentualną reklamację związaną z IBOK, kontaktować się z Tobą w związku ze świadczoną usługą), na podstawie art. 6 ust. 1 lit. b RODO,
- Przekazywania informacji dot. umowy dla celów ustalania opłat za odpady na podstawie art. 6 ust. 1 lit. e RODO,
- Obsługi zgłoszeń i awarii, oraz odpowiedzi na zapytania (korespondencja) na podstawie art. 6 ust. 1 lit. f RODO.
- Odbiorcami Pana/Pani danych osobowych będą pracownicy Administratora, Bank prowadzący rachunek Spółki, organy gminy, podmioty przetwarzające z branży IT oraz inne podmioty uprawnione na podstawie przepisów prawa.
- Pana/Pani dane osobowe przechowywane będą w okresie 10 lat od dnia rozwiązania umowy lub 3 lat licząc od końca roku, w którym dokonano zgłoszenia awarii a także2 lat od dnia przesłania do nas korespondencji.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora: dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych lub ograniczenia ich przetwarzania a także prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania ze względu na szczególną sytuację.
- Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. UODO
- Podanie danych osobowych jest obligatoryjne na mocy ustawy z dnia 7 czerwca 2001 r. o zbiorowym zaopatrzeniu w wodę i zbiorowym odprowadzaniu ścieków a w pozostałym zakresie jest dobrowolne, lecz niezbędne do podpisania umowy, użytkowania IBOK lub przyjęcia zgłoszenia awarii czy przesłania korespondencji.
Klauzula informacyjna dla pracowników i kandydatów do pracy.
Zgodnie z art. 13 ust.1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (tj. Ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L 2016 Nr 119, s. 1) zwanego dalej RODO, informujemy iż:
- Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Międzygminne Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji „EKOWIK” Sp. z o.o. z siedzibą ul. Droga Chłapowska 21; 84-120 Władysławowo (email: ekowik@ekowik.com.pl, tel. 58 674-15-66 ).
- Administrator powołał Inspektora Ochrony Danych, z którym można skontaktować się na adres: iod@ekowik.com.pl
- Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu:
- zatrudniania - na podstawie Art. 6 ust.1 lit c RODO – Kodeks Pracy,
- Art.6 ust.1.lit. f RODO – w prawnie uzasadnionych interesach administratora lub strony trzeciej jakim jest bezpieczeństwo przedsiębiorstwa.
- Art.6. ust.1 lit. a RODO - zgoda pracownika na przetwarzanie w celu przetwarzania prywatnego numeru telefonu i adresu przy wykonywaniu pracy zdalnej,
- Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz podmioty przetwarzające.
- Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres 50 Lat, 10 lat dla osób zatrudnionych po 1 stycznia 2019, do dnia odwołania zgody w przypadku prywatnych danych oraz do ustania celów biznesowych administratora w przypadku prawnie uzasadnionych interesów administratora, kandydaci do pracy - 1 rok od skończonej rekrutacji.
- Posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania oraz prawo do wycofania zgody w każdym momencie.
- Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
- Podanie danych osobowych jest obligatoryjne w oparciu o przepisy prawa a w pozostałym zakresie jest dobrowolne.